Thursday, January 21, 2010

BAHAN BERSELERAK
















SALAH satu tujuan stor untuk kita ialah menyimpan bahan-bahan pendidikan kesihatan secara sistematik dan teratur. Namun kerana berlainan corak, bahan-bahan yang ada di UPK bertaburan. Bukan sahaja tidak tersusunkemas tetapi tiada yang mahir menyusunnya. Mungkin kalau ada yang pakar dalam stor, keadaan ini tidak terjadi.





Begitupun, bahan-bahan yang diterima dari Putrajaya tidak dihantar terus memenatkan otak memikirkannya. Apa yang kita buat ialah menyusunatur semuanya dan akan dihantar langsung ke premis yang sedia ada dalam masa terdekat. Tujuannya bukan untuk mengurangkan beban kita tetapi memang itulah matlamat penghantaran bahan-bahan ini.





Kita berharap selepas ini stor ini akan bertambah bersih, tesusun dan seterusnya menarik hati sesiapa sahaja untuk berkunjung ke situ. Lokasi stor ini tidaklah jauh sangat. Kalau ada yang malas berjalan, itulah sebabnya ada yang mengatakannya jauh





Kita berhadap keadaan akan kembali tenang di stor ini. Kesian dengan geng-geng kita yang terpaksa memanjangkan masa bekerja pada petangnya untuk mengemaskan stor ini.





Nak buat 5S dalam sedikit masa lagi! Tunggu dan lihat.

No comments:

Post a Comment