Wednesday, September 30, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO U...


HAPPY BIRTHDAY TO U...

Itulah seronoknya bekerja di Bahagian Telekesihatan KKM ini....makan tak pernah habis. Setiap bulan ada sahaja sambutan harijadi untuk staf. Kami buat koleksi RM20 seorang setiap bulan. Yalah buat tabung majlis harijadi ini.
Apa yang mengagumkan ialah majlis makan ada. Kemudian kami akan dapatlah sedikit duit saku. Macam main kutu. Wauu...BESTLAH. Kalau kebetulan hujung bulan duit dah habis...kebetulan sambut harijadi...adalah sedikit duit yang ada. Best memang best!!!
Semalam harijadi buat Elfida... PA bos kami, Dr. Nesa...bos saya dan Haniza...staf ICT kami. Mereka terpaksa pakai topeng macam catwoman...cantik kucing-kucing ini. Memanglah manja. Terkenang si putih di rumah yang sedang sakit.
Majlis sebegini amat baik terutama untuk eratkan tali silaturahim. Dalam pada itu, dapat juga membuang rasa malu sesama staf. Maksudnya sebagai penjawat awam yang bekerja di bawah satu bumbung, rasa saling mempercayai dan kekeluargaan mesti ada. Inilah mewarnai keindahan di Telekesihatan ini. Hasilnya kerja dapat dibuat secara berpasukan. Kekuatan diri ada. Outputnya amat cemerlang.

No comments:

Post a Comment